2. Izdelava programa

Program sem začel izdelovati tako da sem prvo prebral navodila, ki so bila priložena. nato sem pregledal podobne programe in iz njih uporabil dele za izdelavo mojega programa.

Odločil sem se, da bom uporabil narejen program kocka, s katerim sem potem manipuliral v želene oblike. Program kocko sem tranformiral po prostoru tako, da je moj izdelek dobil obliko mize. Za to nalogo sem uporabil ukaz fgl transformf (doo, si, de, x, y, z).

Pri tem pomeni:

doo (dolžina mize)

si (širina mize)

de (debelina mize)

x,y,z (transformacije po prostoru)

Na podoben način sem ustvaril še predale, le da sem tu izbrisal zgornjo stranico kocke da je postala votla, kot predal.

Moral sem narediti tudi različne barve za mizo in noge. Za to delo sem uporabil ukaz fgl Colorf (r,m,z)

Pri čemer črke pomenijo, r-rdeča, m-modra in z-zelena barva. Barvo se podaja v vektorski obliki tako, da naj bi kombinacija vseh treh vektorjev dala vse barve. Kar pa meni ni uspelo. Poskušal sem dobiti rjavo barvo za noge vendar kolikor sem poskušal sem lahko dobil le omejeno barvno paleto.

Za vpis podatkov pa sem uporabil ukaz za vnos podatkov iz tipkovnice, tako da lahko vsak spreminja zgoraj omenjene parametre. Parametri so osnova za celotno mizo, kar pomeni, da se vse ostale dimenzije mize nanašajo na njih. Tako dobim skladno obliko mize ne glede na vnesene parametre.

V nadaljevanju se vidi prikaz gradnje programa mize.

Slika 1: Izdelava deske s manipulacijo kocke

Slika 2: Izdelava nog z manipulacijo kocke ter njihovo transformacijo na pravo mesto

Slika 3: Izdelava predalov z manipulacijo kocke, njeno transformacijo ter odstranitvijo zgornje stranice

Slika 4: Končna slika mize

nazaj na prvo stran  naslednja stran