4. Teoreticne osnove jermenskih dvojic:
5. Opis postopka programiranja:
function translacija2(form,transkol)
{
sx=(sx-(transkol/1000)*K*scel);
main();
}
function translacija3(form,transkol)
{
sx=(sx+(transkol/1000)*K*scel);
main();
}
function translacija4(form,transkol)
{
sy=(sy-(transkol/1000)*K*scel);
main();
}
function skalacija2(form,povecava2)
{
scel=(form.skalaciski2.value*1);
main();
}
function rotacija2(form,kotic1)
{
rot=rot-(Math.PI/180*(eval(kotic1)));
sx1=qx-(qx*Math.cos(rot)-qy*Math.sin(rot));
sy1=qy-(qx*Math.sin(rot)+qy*Math.cos(rot));
main();
}
var kontura = new Array();
kontura[0] = new
Ppoint((((((p1x*Math.cos(rot))-(p1y*Math.sin(rot)))+sx+sx1)/K)/scel),(((((p1x*Math.sin(rot))+(p1y*Math.cos(rot)))+sy+sy1)/K)/scel));
kontura[1] = new
Ppoint((((((p2x*Math.cos(rot))-(p2y*Math.sin(rot)))+sx+sx1)/K)/scel),(((((p2x*Math.sin(rot))+(p2y*Math.cos(rot)))+sy+sy1)/K)/scel
));
var kont = new Ppoint_list(19, kontura);
Poleg koordinat x in y so zapisane se funkcije za rotacijo skaliranje ter translacijo. Tako se pri zeleni operaciji translacije koordinata tocke ponovno izracuna in izrise.
Zahvalil bi se profesorju dr. Duhovniku, ter asistentom za pomoc pri opravljanju seminarja
Na vrh