Class Hierarchy 


Class Tocka

java.lang.Object
   |
   +----Tocka


public class Tocka
extends Object

Tocka v 3D prostoru.


Variable Index

o x
x koordinata tocke.
o y
y koordinata tocke.
o z
z koordinata tocke.

Constructor Index

o Tocka()
Skonstruira novo tocko in jo postavi v izhodisce.
o Tocka(float, float, float)
Skonstruira novo tocko in ji priredi podane koordinate.
o Tocka(Tocka)
Skonstruira novo tocko in ji priredi koordinate podane tocke.

Method Index

o draw2D(Graphics, int, int, int, int, Color)
Izrise projekcijo tocke na eno izmed koordinatnih ravnin.
o draw3D(Graphics, int, int, Matrix3D, Color)
Izrise tocko v 3D prostoru.
o equals(Object)
Testira ali sta tocki enaki.
o toString()
Znakovna prezentacija tocke.

Variables

o x

  public float x
x koordinata tocke.

o y

  public float y
y koordinata tocke.

o z

  public float z
z koordinata tocke.

Constructors

o Tocka

  public Tocka()
Skonstruira novo tocko in jo postavi v izhodisce.

o Tocka

  public Tocka(float x,
               float y,
               float z)
Skonstruira novo tocko in ji priredi podane koordinate.
Parameters:
x - x koordinata
y - y koordinata
z - z koordinata

o Tocka

  public Tocka(Tocka T)
Skonstruira novo tocko in ji priredi koordinate podane tocke.
Parameters:
T - tocka

Methods

o equals

  public boolean equals(Object obj)
Testira ali sta tocki enaki. Vrne true, ce imata tocki enake koordinate, drugace vrne false.
Overrides:
equals in class Object

o draw2D

  public void draw2D(Graphics g,
                     int i,
                     int j,
                     int x0,
                     int y0,
                     Color c)
Izrise projekcijo tocke na eno izmed koordinatnih ravnin.
Parameters:
g - graficni kontekst kamor naj izrise
i - indeks prve osi ravnine (x - 0, y - 1, z - 2)
j - indeks druge osi ravnine (x - 0, y - 1, z - 2)
x0 - x koordinata izhodisca na canvasu
y0 - y koordinata izhodisca na canvasu
c - barva s katero naj izrise

o draw3D

  public void draw3D(Graphics g,
                     int x0,
                     int y0,
                     Matrix3D mat,
                     Color c)
Izrise tocko v 3D prostoru.
Parameters:
g - graficni kontekst kamor naj izrise
x0 - x koordinata izhodisca na canvasu
y0 - y koordinata izhodisca na canvasu
mat - matrika 3D transformacij
c - barva s katero naj izrise

o toString

  public String toString()
Znakovna prezentacija tocke. Vrne izpisane koordinate tocke.
Overrides:
toString in class Object