Testna napreva je opremljena z udarno utežjo, ki deluje na bok platišča na katerega je motirana pnevmatika. Platišče naj bo pritrjeno z osjo pod kotom glede navertikalo. Udarna površina uteži naj bo najmanj široka in najmanj dolga. S kalibrirno maso , ki jo položimo na pesto kolesa moramo doseči deformacijo gumijastih vzmeti . Predpisane deformacije dosežemo z ustreznim materialom in dimenzjami gumijastih vzmeti.
Kolo se naprirobnico pritrdi z originalnimi kolesnimi vijaki. Moment privitja predpiše proizvajalec.
TubeLess pnevmatika izbrana za testiranje mora biti naj manjše nominalne širine, ki jo za dano platišče predpisuje proizvajalec vozil. Tudi notranji tlak v pnevmatiki predpiše proizvajalec in je enak tistemu na vozilu. Ker konstrukcijski detajli variirajo po obodu platišča (prehodi, izvrtine, zvari) je potrebno narediti več udarnih testov po obodu platišča. Posamezno platišče naj se uporabi za test samo enkrat.
Utež spustimo z višine glede na rob obroča platišča. Utež, ki se nahaja nad pnevmatiko naj prekriva rob kolesnega obroča za .
Masa udarne uteži je definirana po enačbi
kjer je
Dkgmasa uteži
Wkgmaksimalna statična kolesna obremenitev predpisana s strani
proizvajalca izražena v kilogramih